Програмне забезпечення “Звернення громадян” + “WEB. Звернення”

А чи знали Ви, що звернення громадян виникло ще в ХІІІ ст.?

Звернення громадян як засіб захисту їх прав та законних інтересів

вперше було передбачено законодавством французької революції. В той час його називали “Правом скарги”. “Право скарги” стало підґрунтям виникнення у ХІХ столітті у країнах Західної Європи адміністративної юстиції, пов’язаної з захистом прав громадян за скаргою від необґрунтованих дій адміністрацій.

В Україні право скарги, як суб’єктивне право, було закріплено на законодавчому рівні у другій половині ХІХ століття. Сьогодні право на звернення громадян закріплено Конституцією України та регулюється відповідними Законами України.

Програмне забезпечення “Звернення громадян” автоматизує роботу зі зверненнями з метою забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян.

“WEB. Звернення” автоматизує подачу звернень громадян із використанням засобів електронного зв’язку та є особливо зручним видом спілкування з громадянами у період пандемії.

Автоматизація звернень громадян – ефективний програмний інструмент. З одного боку сприяє формуванню правосвідомості громадян, що є запорукою становлення громадянського суспільства. А з іншого – сприяє оптимізації роботи органів місцевої влади та покращенню рівня виконавчої дисципліни в установах та організаціях.

Детальніше про модуль

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>