А чи знали Ви, що звернення громадян виникло ще в ХІІІ ст.?
Звернення громадян як засіб захисту їх прав та законних інтересів
вперше було передбачено законодавством французької революції. В той час його називали “Правом скарги”. “Право скарги” стало підґрунтям виникнення у ХІХ столітті у країнах Західної Європи адміністративної юстиції, пов’язаної з захистом прав громадян за скаргою від необґрунтованих дій адміністрацій.
В Україні право скарги, як суб’єктивне право, було закріплено на законодавчому рівні у другій половині ХІХ століття. Сьогодні право на звернення громадян закріплено Конституцією України та регулюється відповідними Законами України.
Програмне забезпечення “Звернення громадян” автоматизує роботу зі зверненнями з метою забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян.
“WEB. Звернення” автоматизує подачу звернень громадян із використанням засобів електронного зв’язку та є особливо зручним видом спілкування з громадянами у період пандемії.
Автоматизація звернень громадян – ефективний програмний інструмент. З одного боку сприяє формуванню правосвідомості громадян, що є запорукою становлення громадянського суспільства. А з іншого – сприяє оптимізації роботи органів місцевої влади та покращенню рівня виконавчої дисципліни в установах та організаціях.